Royal Catering tellimistingimused:
Tellimuse esitamine, muutmine
- Klient saab esitada tellimuse kirjutades Royal Cateringi facebooki lehele või e-posti/telefoni teel.
- Royal Catering saadab kliendile hinnapakkumise, mis nõusolekul kinnitatakse e-postiga.
- Klient teatab tellimusest ette vähemalt 72 h.
- Tellimuses märgitud kaupade ja/või teenuste kogust ning osalejate arvu võib klient muuta kuni 7 päeva enne ürituse toimumist, esitades kirjaliku soovi. Hilisemaid pretensioone arvestame vaid võimalusel.
- Tellimuse esitamisel tuleb määrata võimalikult täpne tellimuse üleandmise ja vastu võtmise kuupäev ja kellaaeg.
- Tellimuse miinimum summa on 350€
Transport, inventar
- Juhul, kui klient on tellimuse esitamisel valinud tellimuse kättesaamise viisiks tellimuse kohaletoimetamise, lisandub tellimuses märgitud kaupade ja/või teenuste hinnale tellimuse kohaletoimetamise eest 30 eurot, väljaspool Tartu linna hind kokkuleppel.
- Transpordi hinnale lisandub korrusetasu alates teisest korrusest, kui ürituse toimumise kohas puudub lift või selle kasutamise võimalus.
- Juhul kui tellimusele on võimalik järele tulla ja klient valib tellimuse kättesaamiseks nimetatud viisi, ei lisandu tellimuses märgitud hinnale kohaletoimetamise tasu.
- Tellija poolt lõhutud või rikutud inventari on tellija kohustatud täies mahus hüvitama.
- Olenevalt töö mahust võib lisanduda inventari rent.
Tasumine, tellimuse tühistamine ja taganemine
- Vastavalt hinnapakkumisele esitatakse kliendile ettemaksu arve 100 % ulatuses, mis tuleb tasuda arvel näidatud kuupäevaks.
- Tellimus loetakse esitatuks pärast panga poolset kinnitust, et tellimuse eest on makse täies ulatuses teostatud.
- Ostjal on võimalik tellimus tühistada rohkem kui 4 tööpäeva enne tellimuse täitmise aega ning saada tagasi kogu tellimuse eest tasutud raha. Juhul, kui tellimus tühistatakse vähem kui 4 tööpäeva enne tellimuse täitmise aega, ei kuulu tellimuse eest tasutud raha tagastamisele.
- Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg 4 ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas jahutatud ja külmutatud tooted ning kiiresti riknevad tooted. Seetõttu ei ole Ostjal võimalik tellimusest pärast tellimuse kättesaamist taganeda.
- Juhul, kui klient on kauba ja/või teenuste suhtes pretensioone, kohustub klient need esitama Royal Cateringi kontaktandmetel (tel. +372 59092772, e-mail info@royalcatering.ee) esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul pärast tellimuse kätte saamist.
Teie Royal Catering